naar inhoud

Gezocht (m/v/x):Administratief medewerker dienst Burgerzaken

Het gemeentebestuur van Essen gaat over tot de voltijdse (38/38) contractuele aanwerving van een administratief medewerker dienst Burgerzaken

Loonbarema C1-C3

Ben je geboeid in het werken met mensen? Ben je klantvriendelijk ingesteld? Ben je op zoek naar een uitdagende en gevarieerde job? Ben je een teamplayer en kijk je er naar uit om in een dynamisch en fijn team te werken? Dan is dit misschien dé job voor jou. 

Je ontvangt de bezoekers op een klantgerichte wijze. Je helpt hen verder door ze ofwel zelf basisinformatie te geven of door te verwijzen naar de juiste collega. Bezoekers kunnen zich zowel aan het loket als via een communicatiekanaal aanbieden. Een goede mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid is hierbij cruciaal. De taak van ‘loketmedewerker’ heeft de hoogste prioriteit.

Wij bieden 

  • Glijdende uren en overname anciënniteit
  • Een uitdagende en gevarieerde job met opleidingskansen
  • Extra voordelen zoals maaltijdcheques van 7,00 euro, gratis hospitalisatieverzekering, 35 vakantiedagen, ecocheques, fietsvergoeding en terugbetaling kosten openbaar vervoer.

Voorwaarden

  • Om in aanmerking te komen voor de functie moet je beschikken over een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig
  • Slagen in bekwaamheidsproeven

 

Je sollicitatie bezorg je, per brief of per mail, samen met een recent bewijs van goed gedrag en zeden aan:

Nadia Van den Dorpel, personeelsdeskundige
Gemeentebestuur Essen
Heuvelplein 23, 2910 Essen
03 670 01 33
personeel@essen.be 

Bezorg ons je kandidatuur ten laatste op zondag 15 september 2019.

De volledige aanwervingsvoorwaarden en een informatiefolder voor deze functie kan je onderaan deze vacature downloaden.

14 augustus ’19 (wo)
Nieuwsoverzicht
job

Personeelsdienst

adres
Heuvelplein 232910 EssenBELGIE
tel.
03 670 01 38
e-mail
personeel@essen.be