naar inhoud

Gezocht (m/v/x): ICT-coördinator

Het gemeentebestuur van Essen gaat over tot de voltijdse (38/38) statutaire aanwerving van een ICT-coördinator.

Loonbarema B4-B5 (bachelordiploma)

Als ICT-coördinator beheer je het computernetwerk van het hele bestuur. Je volgt nauwgezet hard- en software, netwerk, connectiviteit, beveiliging, telefonie op. Daarnaast coördineer je eigen projecten, bewaak je de voorziene budgetten en verzorg je de helpdesk voor de interne gebruikers

Wij bieden 

  • Glijdende uren en overname anciënniteit
  • Een uitdagende en gevarieerde job met opleidingskansen
  • Extra voordelen zoals maaltijdcheques van 7,00 euro, gratis hospitalisatieverzekering, 35 vakantiedagen, ecocheques, fietsvergoeding en terugbetaling kosten openbaar vervoer.

Voorwaarden

  • Beschikken over een bachelor diploma of een diploma van hoger onderwijs van 1 cyclus studiegebied toegepaste informatica of gegradueerde in de informatica
  • Beschikken over minimaal twee jaar relevante beroeps- en leidinggevende ervaring
  • Slagen in een bekwaamheidsproef

 

Je sollicitatie bezorg je, per brief of per mail, samen met een recent bewijs van goed gedrag en zeden aan:

Nadia Van den Dorpel, personeelsdeskundige
Gemeentebestuur Essen
Heuvelplein 23, 2910 Essen
03 670 01 33
personeel@essen.be 

Bezorg ons je kandidatuur ten laatste op woensdag 25 september 2019.

De volledige aanwervingsvoorwaarden en een informatiefolder voor deze functie kan je onderaan deze vacature downloaden.

14 augustus ’19 (wo)
Nieuwsoverzicht
job

Personeelsdienst

adres
Heuvelplein 232910 EssenBELGIE
tel.
03 670 01 38
e-mail
personeel@essen.be