naar inhoud

Gezocht (m/v/x): administratief medewerker personeelsdienst

Het gemeentebestuur van Essen wil zijn personeelsbeleid versterken en is hiervoor op zoek naar een voltijds administratief medewerker.

Contract onbepaalde duur, voltijds 38/38
Loonbarema C1-C3

Wij zoeken 

  • Een klantvriendelijke en leergierige collega
  • Met goede organisatorische en logistieke kwaliteiten
  • Een dynamische college met zin voor initiatief

Wij bieden 

  • Een uitdagende en gevarieerde job
  • Bezoldiging op niveau C1-C3.
  • Extra voordelen zoals 35 verlofdagen, maaltijdcheques, ecocheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering ...

Voorwaarden

  • Beschikken over een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkwaardig.
  • Slagen in een bekwaamheidsproef die georganiseerd wordt op woensdag 15 mei 2019 (preselecties) en op zaterdag 25 mei 2019 (schriftelijk examen)

De volledige aanwervingsvoorwaarden en een informatiefolder voor deze functie kan je onderaan deze vacature downloaden.

Of contacteer Nadia Van den Dorpel, personeelsdeskundige:
03 670 01 33
personeel@essen.be 

Bezorg ons je kandidatuur ten laatste op zaterdag 11 mei 2019.

03 april ’19 (wo)
Nieuwsoverzicht
job

Personeelsdienst

adres
Heuvelplein 232910 EssenBELGIE
tel.
03 670 01 38
e-mail
personeel@essen.be